Udvarlás könyvekkel könyveknek

Sziasztok most hozok pár book tagot ha nem baj. Bárki viheti saját blogjára én is blogokról néztem és gondoltam kitöltöm de a linket megjelenítem mindig. Az első udvarlás könyvekkel book tag . Link:http://borikakonyvblogja.blogspot.hu/2016/04/udvarlas-konyvekkel-konyveknek.html

1. Lépés - Kölcsönös vonzalom
Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Nem vettem még így meg könyvet

2. Lépés - Első benyomás
Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be

Talán Lisa Jane Smith: Titkos kör 

Lisa Jane Smith: Titkos Kör 1. – A beavatás

3. Lépés - Csábítás

Egy könyv csodálatos írással 
Leiner Laura: Bexi sorozat
4. Lépés - Első randi
Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad
Leiner Laura: Késtél és a Kezdet
Suzanne Collins: Éhezők viadala
Lisa Jane Smith: Titkos kör
5. Lépés - Éjszakai telefonálások
Egy könyv, amit egész éjszaka olvastál
Rengeteg könyvet olvastam egész este de egyet emelek most ki John Green: Papírvárosok
6. Lépés - Mindig rád gondolok
Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből
Kiersten White: Paranormalcy
7. Lépés - Testi kapcsolat
Egy könyv, aminek imádod az érintését
Kelly Oram: Cinder és Ella
8. Lépés - A szülőkkel való találkozás
Egy könyv, amit családodnak és barátaidnak is ajánlanál
Robert Galbarith: Kakukkszó
9. Lépés - Közös jövő
Egy könyv, vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben
Leiner Laura:SZJG
Maros Edit: Hüvösvölgyi suli és stb.